maandag 1 februari 2016

Een tas binnen handbereik.


Nancy, ik vind je tassen vrij prijzig. Klopt, dat hoor ik wel eens.
62 euro, 6200 eurocenten. Das veel geld om zomaar uit te geven, klopt ook.
En toch is het wel het bedrag dat ik ervoor moet vragen wil het enigszins uitkunnen. En weet ik ook dat mensen die een tas hebben er erg blij mee zijn. Ook niet onbelangrijk.

 
Een tas binnen handbereik, daar komt ie!

6200 eurocenten, dat zijn er veel!
Dat is bijna een jaar lang 20 cent per dag. Elke dag, 20 cent in een potje, zo'n 10 maanden lang.
Om precies te zijn, tot aan 6 december dit jaar! En dan heb ik 29 februari mee kunnen tellen en dat is een gelukje, anders zou het bedrag pas op 7 december bij elkaar gespaard zijn.

Mooie tijd zo rond Sinterklaas. En als je eenmalig een euro in het potje stopt ipv 20 centen dan heb je het bedrag zelfs net voor 5 december bijeen. Jee, volgens mij kent iedereen wel iemand die blij zou zijn met een tas! Want ja, in december geeft men weg.



Geeft men weg...
Oeps.

En jawel, de redding is daar, het webshoptientje!

Wie zo'n tientje heeft heeft geluk! Dat tientje staat gelijk aan 1000 centen en dus aan 50 dagen korter sparen. Vijftig dagen, dat betekent dat je op 15 oktober al zover bent!

Wow, niks geen Sint of Kerst in de buurt, de tas is lekker voor jezelf!
Hiep hiep, hoi!






Foto via Diezijner - Groningen




Geen opmerkingen:

Een reactie posten