dinsdag 19 augustus 2014

Weet jij het?

Soms snap ik er niets van.

Een flinke tijd geleden maakte ik een hoes uit een mooie lap Tas-ka stof. Lange tijd lag de lap in de kast maar nu durfde ik de schaar erin te zetten. Ik had eindelijk een stof die erbij mocht. Een vintage blokje, rood-wit. Eenvoudig maar zo mooi!



En een snoepig labeltje.


Eenmaal af wilde ik 'm het liefst zelf houden maar dat vond ik niet goed. Een mens moet soms streng zijn, hup de winkel in. Maar hij is er nog steeds.


Hij maakte de Bazaar mee in Blauwestad.



Hij komt terecht op een toffe foto voor Diezijner.


En op de uitnodigingen voor de opening van de winkel.


Op markten vinden mensen 'm allemachtig prachtig, hij reist wat af! Eind deze week gaat ie mee naar de markt in Zweden, zou mooi zijn als ie zich daar thuis voelt. En als ie toch mee terug komt, dán hou ik 'm zelf. Punt. Uit. Klaar met dat gedoe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten